Reklamační řád

Reklamační řád popisuje zásady a principy uplatňované při reklamaci vadného zboží, nevylučuje ani neomezuje jakákoliv závazná zákonná práva zákazníka nebo práva zákazníka vůči prodávajícímu.

Jestliže se během záruční lhůty vyskytne na výrobku záruční vada zejména způsobená chybnou konstrukcí, zpracováním nebo materiálem, bude při splnění následujících podmínek vadný výrobek (nebo jeho součást či díly) bezplatně opraven nebo vyměněn za nový. Spotřebitel má také právo na odstoupení od smlouvy v případech, které stanoví zákon.

Reklamovaný výrobek nebo jeho reklamovaná část musí být kompletní nejlépe v původním obalu, případně jinak vhodně zabalen. Záruka poskytovaná prodávajícím se nevztahuje na poškození způsobené živelnou událostí, nesprávným používáním výrobku, běžným opotřebením, mechanickým poškozením nebo neodborným nastavením, modifikací, opravou nebo nesprávným způsobem použití neslučitelným s návodem k použití, technickými normami či bezpečnostními předpisy platnými v České republice.

Dodavatel se zavazuje provést vyřízení reklamace nejpozději do 30 dnů ode dne převzetí uplatnění reklamace, včetně reklamovaného zboží.

Reklamace musí obsahovat:
  • název reklamovaného zboží,
  • konkrétní popis závady,
  • reklamovaný výrobek nebo reklamovaná část,
  • kopii dokladu o koupi (faktura), nebo jiný doklad potvrzující koupi,
  • záruční list (u zboží ke kterému je vystavován),
  • adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email na Vás).

Reklamované zboží je nutné dopravit k nám jakýmkoliv způsobem na naši adresu. Zpět bude opravený výrobek dopraven na naše náklady. Před odesláním nás však kontaktujte s oznámením reklamace.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Kolečkové lyže TOMSKI, U Rybníka 5, 795 01, Rýmařov

Kontakt pro případ reklamace:

email: e-shop@tomski.cz,

telefon: +420 603 777 784

Dodavatel si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.

 

Odpovědnost za vady

Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků, či lhůt uvedených na fakturách nebo dodacích listech.

Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění.

V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující může přednostně uplatňovat zajištění opravu přímo u nejbližšího autorizovaného střediska provádějícího záruční opravy daného výrobku. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající.

Pokud je zjištěno kupujícím při dodání zboží, poškození obalu či zboží při dopravě, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození.

Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit.

Záruční doba pro osoby, které používají výrobek za účelem podnikání s tímto výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.