Časté dotazy

 1) k nákupu: 

Nakupovat můžete i bez registrace – na konci objednávkového procesu budete vyzváni ke vložení jednorázových údajů potřebných k dodání zboží. Registrací si usnadníte případné další objednávky (žádné „informační“ nebo reklamní emaily nerozesíláme 🙂 ).

Výběr zboží?

Při výběru kolečkových lyží Vám mohou pomoci rady Jak vybrat kolečkové lyže a jestli si nejste jisti, klidně nám zašlete dotaz – rádi odpovíme. Nezapomeňte přidat do košíku i položku montáž vázání či blatníků pokud je chcete namontovat.

Jak vybrat dopravu?

Zboží si můžete nechat zaslat na adresu (Česká Pošta, GLS), nebo vyzvednout na výdejním místě GLS Pickup point. A samozřejmě je možný i osobní odběr na pobočce v Rýmařově. (Ceny dopravy)

Při objednávce nad 3.000,- Kč je doprava zdarma (platí se jen případný poplatek za dobírku).

Jak zaplatit?

Platit můžete platební kartou (přez platební bránu), převodem na účet nebo na dobírku (za příplatek 49 Kč). Služba GLS umožňuje i platbu dobírky kartou stejně jako Česká pošta (v případě vyzvednutí balíku na pobočce která má platební terminál).

Za jak dlouho zboží dostanu?

Obvykle expedujeme následující den po přijetí objednávky. Ze zkušenosti víme, že v den předání do dopravy se balíky pouze svezou do centrály a teprve další den rozváží k zákazníkům. Reálná dodací doba je tak zhruba tři pracovní dny od přijetí objednávky.

 

 2) ke kolečkovým lyžím:

Při výběru kolečkových lyží Vám mohou pomoci rady Jak vybrat kolečkové lyže a jestli si nejste jisti, klidně nám zašlete dotaz – rádi odpovíme. Nezapomeňte přidat do košíku i položku montáž vázání či blatníků pokud je chcete namontovat.

Je možno lyže před koupí vyzkoušet?

Ano možné to je – pokud máte cestu do Rýmařova;-) Máme zde pěknou cyklostezku, kde se kolečkové lyže dají bezpečně vyzkoušet. (Účastníme se také některých závodů na kolečkových lyžích nebo v běhu, kam by jsme případně mohli lyže na vyzkoušení také přivést.)

Je údržba kolečkových lyží náročná?

Je dobré udržovat kolečkové lyže čisté a hlavně suché (částečně tomu pomohou i blatníky). Po jízdě v dešti nebo mokru je potřeba lyže očistit a nechat důkladně vyschnout v suchém prostředí (u topení). Při skladování ve vlhku hrozí koroze ložisek. Životnost samotných koleček lze prodloužit důsledným střídání lyží na levé a pravé noze např. mezi jednotlivými tréninky a také správnou technikou (kolečka lyží držet kolmo k asfaltu). Rovnoměrnějšímu opotřebení také prospěje pokud u klasických lyží dáte protisměrné kolečko dopředu.

Je možná montáž vázání?

Samozřejmě – pokud chcete namontovat vázání, přidejte do košíku i položku montáž vázání a také do poznámky uveďte velikost boty na jakou se vázání má nastavit. Lyže může využívat i více uživatelů s různou velikostí bot, ke komplikacím by mohlo dojít pouze u velkých rozdílů ve velikostech.

Náhradní kolečka a jejich rychlosti?

Náhradní kolečka jsou k dispozici a prodávají se i samostatně. Volba rychlosti je hodně diskutované téma. Obecně platí že PU (polyuretanová) kolečka jsou vždy rychlejší než pryžová. U našich koleček není rozdíl v tvrdostech a rychlostech příliš velký. Mezi jednotlivými stupni (H/rychlá a M/střední nebo M/střední a L/pomalá) jde o 5÷10%. (Pozn. naše kolečka označení M nebo č. 2 přibližně odpovídá kolečku Swenor č. 2, Kolečko L je pak o něco rychlejší než Swenor č. 3 a kolečko H o něco pomalejší než Swenor č. 1).

 

 3) k doplňkům

Broušení diamantovým pilníkem?

Na diamantový pilník moc netlačte, ubírá materiál po velmi malých vrstvách a zvýšení tlaku vede pouze k poškození diamantové vrstvy pilníku. Broušení hrotů holí je trošku otrava a bohužel je potřeba dělat poměrně často. Pilník občas očistěte kartáčkem – materiál usazený v diamantové vrstvě snižuje účinnost broušení.

Montáž blatníků?

Blatníky prodáváme pouze po sadách 4 ks. (na jeden pár lyží). Pokud je chcete rovnou i namontovat, přidejte položku montáž blatníků do košíku. Jinak je pouze přiložíme do zásilky a ani nosníky lyží nebudou připraveny (navrtány) na jejich montáž.